saya dapat balik rayaaa

Entry yg keempat ni aku nak cite pasal balik raya n sambutan hari raya aidilfitri aku tahun ni..alhamdulillah,tahun 2016 ni aku sempat balik beraya bersama keluarga tersayang setelh merantau selama 7 bulan di lautan..act,aku risau jugak tahun ni tak dpt beraya dgn family sbb tahun lepas aku raya kt atas kapal..sobsss..tapi Alhamdulillah,setelah berdoa,berusaha n berkat bulan Ramadhan, aku ditakdir kan dapat beraya dgn family taun ni..perasaan dia tu mmg tak boleh nk describe la..lepas tu ontuk pengatahuan korg,aku sampai Malaysia bebetul malam raya..dramatik kan,hahaha..so,sbb aku sampai Malaysia mlm raya tu,so mmg aku takde persiapan pape la nk sambut raya..tapi nasib baik mak aku ckp jgn risau sbb sumenye dah ditanggung beres..TERIMA KASIH IBU!!
Malaysia, tunggu kami pulangg
 Gambar ni disnap kt china airport sebelum kitorg masuk le balai berlepas..sume org dlm gambar ni org malaysia and kami semua akan balik raya!! Huhu..

dalam kokpit pun sempat jugak snap



muka happy dapat balik raya

me n my beloved sisterrr

with my beloved queen of my heart, my mother

selamat  hari rayaaaa
Tema baju raya family aku taun ni warna royal blue..nice jugak la warna ni..aku tak boleh nk complain banyak sbb aku takde prepare ape2 pun..so,ape yg dyorg prepare ntok aku ni,aku pakai jela..gambar ni tak boleh nk kata official family photo sbb tak sume ade dlm gambar ni..dlm 30% je kot family members of keluarga kamma yg ada dlam gambar ni..but still raya kami tetap meriah!!!bila hari raya mcm biasa la kan,ziarah kubur sanak saudara yg telah tiada pastu ziarah ke rumah saudara mara n jiran tetangga untuk mengeratkan silaturahim n ofkos makan juadah raya la..ahhaha..akhir sekali,as penutup bicara..aku mmg bersyukur sangat sangat sbb ade rezeki dpt balik beraya tahu ni,,lps ni sebelum naik kapal aku akan try plan bebetul supaya aku dpt balik beraya lagi,,inshaAllah~~sekiann





Comments

Popular posts from this blog

Tony Fernandes - Leadership in Organization

Pemimpin Islam: Syarat syarat menjadi Khalifah

KUIH MUIH TRADISIONAL